Mengiklan di ISUHARIAN

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat pengunjung setia blog isuharian yang dihormati dan dirahmati sekalian. Saya sebagai owner blog ini ingin menjemput kepada para pengunjung yang mempunyai blog, atau produk untuk mengiklan di blog saya ini. Semakin hari pengunjung di blog ini semakin bertambah pengunjungnya dari hari kesehari dengan purata unique visitor 500-600 orang sehari dan hits mencecah 3000 page views sehari. Insya Allah ianya akan bertambah dari hari ke sehari.



Saya ingin menawarkan kadar iklan pada kadar yang istimewa iaitu
Banner gambar bersaiz 125×125 pixel ( akan diletak disidebar kanan sekali di bahagian atas ) - HANYA RM10 Sebulan/ RM40 6bulan / RM70 setahun ( hanya 4 banner saya tawarkan)

Cara memesan iklan/banner
- E-mel saya di shuhazmir@gmail.com dan nyatakan anda mahu mengiklan.
- Jika sudah bersetuju, Buat bayaran ke akaun MayBank saya - 164128541974 atas nama SHUHAZMIR SELAMAT
- Balas e-mel saya dengan maklumat berikut:

-bukti pembayaran
-URL Website :
-URL Banner (Jika Ada):
-Jika tiada, saya akan bantu buatkan banner ringkas secara percuma dan sila nyatakan tentang maklumat yang anda inginkan di banner tersebut.
-Tarikh Mula Iklan : Jika tidak dinyatakan, saya akan mengiklankannya secepat mungkin mengikut kekosongan.

Bukti Pembayaran : Copy Paste Makumat Transaksi Maybank2u atau printscreen dari komputer anda

Kelulusan iklan anda bergantung kepada budibicara webmaster. Iklan yang mengandungi unsur seks, arak, judi adalah diharamkan.

Terima kasih atas sokongan anda:=)

update 1 sept 2010


Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma. KLIK

Subscribe to isuharian

0 Komentar untuk "Mengiklan di ISUHARIAN"
 
Copyright © 2014 Isu Semasa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info